Urząd Miasta Czarnków
Powróć do: Miasto Czarnków

E-URZĄD

Ikonka laptopa przedstawiającego stronę e-urzęduCoraz chętniej mieszkańcy Czarnkowa korzystają z e-usług oferowanych przez Urząd Miasta Czarnków.

Wciąż jest poszerzany katalog spraw, które można załatwić bez wychodzenia z domu
(lista spraw tutaj: https://bip.czarnkow.pl/211-jak-zalatwic-sprawe-w-urzedzie.html).

Za pomocą zdalnej wizyty w urzędzie można się zameldować, zgłosić urodzenie dziecka, złożyć wniosek o dowód osobisty, o wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego, odebrać odpis akt stanu cywilnego i  złożyć deklaracje związane z podatkami i opłatami za odpady, wysłać pismo ogólne w każdej sprawie.

W przygotowaniu jest Gminny Portal Podatkowy.


Jeśli chcesz załatwić sprawę przez Internet:

1. Wejdź na epuap.gov.pl

2. Załóż konto lub zaloguj się.

3. Wybierz sprawę urzędową, którą chcesz załatwić online.

4. Podpisz wniosek o usługę profilem zaufanym (jeśli nie masz, pomożemy Tobie założyć 67 255 28 01, 795 146 994 lub ewidgosp@czarnkow.pl), podpisem elektronicznym lub e-Dowodem.

5. Wyślij wniosek online.

6. Czekaj na załatwienie sprawy lub odpowiedź urzędu.