Coraz chętniej mieszkańcy Czarnkowa korzystają z e-usług oferowanych przez Urząd Miasta Czarnków.
Wciąż jest poszerzany katalog spraw, które można załatwić bez wychodzenia z domu
(lista spraw tutaj: https://bip.czarnkow.pl/211-jak-zalatwic-sprawe-w-urzedzie.html).
Za pomocą zdalnej wizyty w urzędzie można się zameldować, zgłosić urodzenie dziecka, złożyć wniosek o dowód osobisty, o wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego, odebrać odpis akt stanu cywilnego i złożyć deklaracje związane z podatkami i opłatami za odpady, wysłać pismo ogólne w każdej sprawie.
W przygotowaniu jest Gminny Portal Podatkowy.
Jeśli chcesz załatwić sprawę przez Internet:
1. Wejdź na epuap.gov.pl
2. Załóż konto lub zaloguj się.
3. Wybierz sprawę urzędową, którą chcesz załatwić online.
4. Podpisz wniosek o usługę profilem zaufanym (jeśli nie masz, pomożemy Tobie założyć 67 255 28 01, 795 146 994 lub ewidgosp@czarnkow.pl), podpisem elektronicznym lub e-Dowodem.
5. Wyślij wniosek online.
6. Czekaj na załatwienie sprawy lub odpowiedź urzędu.