Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
organizowanie pracy urzędu, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów, sprawny obieg dokumentów oraz załatwianie skarg i wniosków w tych sprawach;
realizację polityki zarządzania zasobami ludzkimi urzędu; nadzorowanie spraw kadrowych, spraw podnoszenia kwalifikacji przez pracowników;
koordynowanie procesu stanowienia uchwał rady i zarządzeń burmistrza;
współpraca z urzędnikiem wyborczym w zakresie sprawnego przeprowadzania wyborów i referendów;
nadzór nad gospodarką majątkiem urzędu;
prowadzenie spraw miasta powierzonych przez burmistrza.
Sekretarz nadzoruje pracę: Wydziału Organizacyjnego z Referatem Administracyjno-Gospodarczym;
Biura Rady Miasta.
Sekretarz jest przedstawicielem mienia Gminy Miasta Czarnków w spółce TBS sp. z o.o.
W czasie nieobecności sekretarza część jego obowiązków przejmuje burmistrz lub upoważniona przez niego osoba.